Chaos!

Nu när man är ledig så borde man passa på att få iordning på rummet och det som dominerar mitt rum är kläder på golvet. Min byrå är full med kläder så det är nog dags att skaffa en till förvarings grej åt resten av kläderna som bara "är". Hittade snygga kläd-lådor på Ikea för bara 129 kronor styck. Man kan antingen ha dom på golvet eller i en byrå om man har det. Jag tror att jag ska gömma dem lite under sängen. Då har jag även en anledning till att ta itu med alla damm råttor där nere :P

För att få ytterligare lite ordning så tänker jag köpa lite kläd hängare att sätta upp på min dörr. 39kr/krok passar min student plånbok perfekt!


Känner du också att du behöver nått nytt? Spana in Ikea's nya sortiment: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/news/departments/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0